Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna www.larpbartoszyce.fora.pl
forum bartoszyckiego LARP-a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Miny Larp'y Bartoszyce / Upadli - Mini Larp Bartoszyce 2011
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thamidas
Użytkownik



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:35, 05 Kwi 2011    Temat postu: Zasady

A więc, wszystkie zasady i mechanika są takie same jak w LARP'ie sierpniowym. Czyli informacji szukamy na podforum "Mini Larp'y Bartoszyce"
http://www.larpbartoszyce.fora.pl/mini-larp-pazdziernik-2010,32/?sid=66269300dc0d39761e65fc3cf74e8444



sory mietek ale to wyżej twoje autorstwo postanowiłem skopiować

Wklejam by ludzie nie musieli szukać// edit by Rodgar

Gracz kiedy straci punkty zdrowia może je odzyskać na kilka sposobów:
- wypoczynek w obozie; jeżeli będziemy znajdować się niedaleko ogniska każdy punkt życia regeneruję się co 15 minut, gdy ktoś użyje na nas pierwszej pomocy to 10 minut
- Czar leczenia; mag może rzucić na nas czar który przywraca nam określoną liczbę punktów zdrowia
- Mikstury życia; możemy wypić specjalne mikstury przywracające życie, możemy je albo kupić u karczmarza albo dostać od kogoś kto posiada umiejętność tworzenia mikstur
Regeneracja i typy czarów
Każdy czar używa się w odpowiedni sposób, dzielimy czary na:
- rzucane, czyli żeby czar doszedł do skutku przeciwnik musi zostać trafiony woreczkiem z kaszą lub piłeczką ping-pongową (np. kula ognia)
- dotykowe, czyli musimy dotknąć przeciwnika by czar zadziałał (np. uleczenie)
- na siebie, czar możemy rzucić tylko na siebie, odgrywając to fabularnie np. wypowiadając inkantację (np tarcza mrozu)

Ogólne Zasady:
W naszym systemie nie istnieje mana, czary regenerują się poprzez medytację w obozie (30 minut czekania w obozie). Zanim nasze moce magiczne się wyczerpią możemy rzucić czar określoną x razy. I tak każdy czar I kręgu można rzucić 2 razy, każdy czar II kręgu 1 raz. Czary III kręgu można użyć tylko 1 raz na dzień. Regenerują się one po północy.
Ilość czarów które nam zostały nie sumują się do tych zregenerowanych !!. Po medytacji będziemy mogli rzucać tylko określoną ilość razy tak jak opisane zostało wyżej.

System walki
Każdy gracz ma punkty życia i punkty pancerza (lub nie jeśli ma szatę) Ataki najpierw odbierają punkty pancerza np. żeby zniszczyć ciężki pancerz musimy uderzyć gracza 1 raz bronią długą, 2 razy bronią bojową lub 3 razy bronią krótką. Gdy gracz nie ma pancerza, następne ciosy zabierają mu życie. Np ktoś ma 4 punkty życia, gracz z długą bronią musi go trafić 2 razy tak samo jak bojową, tylko krótką trzeba go trafić 4 razy. Każdy gracz powinien znać ilość zadawanych przez broń obrażeń i przy każdym trafieniu odejmować swoje KP lub HP.
Dla lepszego zrozumienia systemu kilka przykładów

4 HP, 3 KP - 3 ciosy z długiej, 4 z bojowej, 7 z krótkiej
3 HP, 1 KP - 2 ciosy z długiej, 3 z bojowej, 4 z krótkiej
3 HP, 0 KP - 1 cios z długiej, 2 z bojowej, 3 z krótkiej

Nie liczymy ciosów w głowę, dłonie i stopy, wyjątkek to kiedy przeciwnik celowo zablokuje broń stopą lub dłonią. Wyjątków głowy nie ma, trzeba się oduczyć tego haniebnego nawyku.

System śmierci
- Może się zdarzyć że nasza postać umrze, gdy stracimy wszystkie punkty odporności kładziemy się na ziemię, zostaje nam wtedy ostatni ujemny punkt życia, który przeciwnik może nam odebrać dobijając nas swoją bronią. Gdy nikt nas nie dobije w czasie 5 minut, możemy uciec, lecz gdy ktoś podczas ucieczki nas uderzy giniemy na miejscu. Gdy jesteśmy martwi możemy poczekać aż mag ze specjalną umiejętnością przyjdzie nas odratować, gdy nie mamy szans na taką pomoc idziemy do obozu z rękoma do góry na znak że jesteśmy duchami i tam czekamy, aż nasze punkty zdrowia się zregenerują (1 pkt -15 minut). Oczywiście nie znaczy to że musimy czekać aż wszystkie punkty się zregenerują, wystarczy jeden punkt do dalszej gry, lecz wtedy pamiętajmy że jesteśmy łatwą ofiarą Wink

Pancerze:
- lekki: +1 KP (skóra lub grube futro)
- średni: + 2 KP (skóra z elementami płytowymi lub kolczuga)
- ciężki: + 3 KP (kolczuga z elementami płytowymi lub pełna płytówka)

Broń:
Sztylety: (do 40 cm) tylko do skrytobójstwa
Broń krótka (od 40 do 80 cm) - obrażenia 1
Broń bojowa (od 80 do 140 cm) - obrażenia 2
broń długa (od 140 do 300 cm) ( włócznie, piki, halabarda od 180 cm) - obrażenia 3
Broń drzewcowa (laski dla magów i kije) - obrażenia 2
Zaklęta broń (każda broń starannie i oryginalnie wykonana) - obrażenia + 1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Miny Larp'y Bartoszyce / Upadli - Mini Larp Bartoszyce 2011 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin