thamidas
Użytkownik
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:32, 05 Kwi 2011 Temat postu: rasy i umiejętności |
|
|
Człowiek:
-2 PW
-Dostępne klasy: wszystkie
-Wybór umiejętności: 2
Krasnolud:
-3 PW
-Dostępne klasy: wojownik i łotr
-Zdolność: Krasnoludzki pancerz (+1 Kp do lekkiego pancerza)
-Wybór umiejętności: 1
Elf:
-1 PW
-Dostępne klasy: wojownik, Kleryk, mag, łotrzyk
-Zdolność do wyboru: Elfie oko (+ 1 do obrażeń z łuku) albo elfia wiedza (+ 1 z danego kręgu)
-Wybór umiejętności: 1
umiejętności :
Każda rasa ma punkty lub punkt który może przekazać na kupno jakiejś umiejętności. Oto rozpiska wszystkich dostępnych do kupienia:
-Warzenie mikstur leczenia ( 2 razy na dzień mikstura lekkich ran dająca 1 punkt życia i raz dziennie mikstura ciężkich ran lecząca 3 punkty życia, gracz musi posiadać czerwony sok i jakiś pojemnik w który mógłby go wlać np bukłak, menzurkę lub fiolkę )
- Trucizny: ( 2 razy dziennie trucizna która osłabia ofiarę, ten kto ją wypił nie może walczyć przez 5 minut i 1 raz dziennie trucizna nagłej śmierci, gracz musi dolać ofierze coś kwaśnego bądź dosypać sól)
- Warzenie mikstury kamiennej skóry: ( 1 raz dziennie, mikstura ta dodaje 1 KP, gracz musi mieć wlany dowolny napój koloru nie czerwonego)
- Kowalstwo: pozwala naprawiać broń, naprawiamy fabularnie. 1 punkt obrażenia broni to 5 minut naprawy
- Płatnerstwo: pozwala naprawiać zbroję, naprawiamy fabularnie, każdy punkt pancerza to 5 minut naprawy
- Korzystanie z broni bojowej
- Korzystanie z lekkiego pancerza
- Odporność na zaklęcia powodujące sen
- Umiejętność czytania i pisania
- Pierwsza pomoc: Umiejętność dania pomocy rannej osobie, dzięki czemu czas regeneracji w obozie każdego punktu życia jest zmniejszony o 5 minut (fabularnie wiążemy ranę bandażem
Post został pochwalony 0 razy
|
|