Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna www.larpbartoszyce.fora.pl
forum bartoszyckiego LARP-a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Miny Larp'y Bartoszyce / Upadli - Mini Larp Bartoszyce 2011
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thamidas
Użytkownik



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:42, 07 Kwi 2011    Temat postu: Czary

Magia śmierci

I krąg:
Strach - mag przybiera ohydną postać na wpół trupa i człowieka. Osoba która zobaczy jego postać, zaczyna uciekać ze strachu. Może ona po 5 minutach wrócić do walki gdy okiełzna strach, działanie czaru kończy się też z zabiciem maga. Działa na jedną osobę.
stworzenie zombie - mag z ciała przeciwnika tworzy zombie który służy mu bezgranicznie jest mało inteligeny nie umie biegać ani szybko chodzić ma on 2pw 1 kp
dotyk ghula - ręka maga staje się trupią ręką i zabiera 1 pw (trzeba dotknąć przeciwnika)
kościany pancerz - po rzuceniu czaru na magu pojawia się pancerz z kości który daje 1 kp
II krąg:
Vampirzy dotyk - dotyk maga kradnie witalność dla przeciwnika po czy przekazuje ją sobie 2 pw
stworzenie ghula - jest to bardziej intelikętna forma umarłego który umie szybko się poruszać i wymawiać proste słowa ale nadal nie umie biegać 3pw 1kp
Zainfekowany dotyk - mag dotykając drugą osobę, wydziela z siebie robactwo które towarzyszy rozkładowi zwłok. Te robactwo oblezą osobę infekując ją choróbstwem, powodując co 15 minut utratę punktu zdrowia i przy samym rzuceniu czary zabiera 1pw i natychmiastową zniżoną sprawność manualną ( - 1 pw)
III krąg:
stworzenie umarłego golema - z ciała przeciwnika tworzy dosyć inteligentnego umarłego który umie mówić nawet biegać lecz jest nadal posłuży dla swego stwórcy 4 pw 2 kp
aura śmierci - mag dotykając przeciwnika wyssysa z niego dusze na miejscu zabijając i odradza sobie Pw do maximum.

Magia Wody

I krąg:
-Słabe Zamrożenie: Mag zamraża przeciwnika na 5 minut dotykając go. W tym czasie nie można go atakować.
-Lodowy Pocisk: Mag rzuca ostrym lodowym pociskiem, który po trafieniu odbiera 1 pkt odporności.
Pomniejsza Tarcza Mrozu: Mag nakłada na siebie magiczną tarczę z lodu, która go chroni przed 1 uderzeniem, po czym pęka
Lecznicza woda: Mag tworzy imitację wody z leczniczych źródeł, podając tą wodę osobie znajdującej się w stanie krytycznych, przedłuża jej śmierć o 15 minut.
II krąg:
-Sopel Lodu: Mag wytwarza bardzo ostry sopel lodu, którym ciśnie w stronę przeciwnika zadając mu 2 pkt obrażeń.
-Tarcza Mrozu: Mag nakłada na siebie magiczną tarczę z lodu, która go chroni przed 2 uderzeniami, po czym pęka.
-oziębły dotykmag swoim dotykiem zamraża przeciwni pododując utratę 2 pw
III krąg:
-lodowy schron mag zamyka się w lodowej skale dzieki czemu nikt nie moze go zatakowac a ni on nie moze atakowac
-lodowa zamieć mag rzuca 3 pociskami które zamrażają jego przeciwnkików na 10 s w tym czasie mozna ich atakowac

Magia Ognia

I krąg:
-Kula ognia: Mag wypuszcza z dłoni kulę ognia, która po trafieniu odbiera przeciwnikowi 1 pkt. odporności
-Stopnienie lodu: Mag topi lód w który otacza jego sojusznika, jest to antyczar zamrożenia
-Ognista flara: Mag wysyła dwa ogniste pociski, każdy z pocisków zadaje 1 pkt obrażeń.
-Podpalenie broni: Mag skupia siłę ognia w broni przeciwnika, która z kolei nabiera ogromnej temperatury. Przeciwnik nie może nią walczyć przez 10 minut.
II krąg:
-Wewnętrzne spalenie: Mag wysyła pocisk ognia, który przedostaje się przez skórę ofiary do jego narządów wewnętrznych, powoduje to 1 pkt obrażeń co 10 minut, 1 pkt odporności traci już przy samym kontakcie z kulą.
-Pocisk Ognia: Mag wypuszcza z dłoni udoskonalony pocisk ognia zadający 3 pkt obrażeń.
-Ognista Tarcza: Mag nakłada na siebie tarczę, która wybucha przy kontakcie z bronią, niwelując 1 pkt obrażeń i zadając go przeciwnikowi.
III krąg:
-Deszcz Ognia: Mag wysyła dwa pociski, każdy zadaje 2 pkt obrażeń.
-ognisty smok potęzny mag wystrzeliwuje pocisk w kształcie smoka zadając 5 obrażeń

Modlitwy Kapłańskie (Magia życia)

I krąg:
-Uleczenie: Mag przywraca poszkodowanemu 1 pkt odporności.
-Oczyszczenie: Mag oczyszcza wybranego sojusznika z wszystkich negatywnych skutków czarów (wewnętrzne spalenie, dzikie pnącza, ciernie)
-Boska Ochrona: Kapłan otrzymuje od bóstwa nagrodę w postaci boskiej poświaty która dodaje mu 1 pkt pancerza na 30 minut (można rzucić na sojuszników)
-Odesłanie Ożywieńca: Kapłan odsyła ożywieńca z powrotem w zaświaty
II krąg:
-Boska Siła: Kapłan może rzucić ten czar na siebie lub sojusznika, broń tej osoby zostaje poświęcona i zadaje 1 pkt obrażeń więcej na 30 minut.
-Boska Tarcza:Na ręce kapłana pojawia się niewidzialna tarcza. Kapłan może odparować jeden cios swoją lewą ręką.
-Wskrzeszenie: Kapłan odprawia rytuał po czym wskrzesza zmarłą osobę.
III krąg:
Zesłanie Świętych: Święci wysłuchują modlitw kapłana i uleczają go lub wybraną osobę do max punktów życia
Boska Odporność: Na minutę kapłan jest odporna na wszystkie ciosy i czary.




wykopałem druida po jak dla mnie nie zbyt ma on sens


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Miny Larp'y Bartoszyce / Upadli - Mini Larp Bartoszyce 2011 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin