Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna www.larpbartoszyce.fora.pl
forum bartoszyckiego LARP-a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rasy, klasy i umiejętności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Miny Larp'y Bartoszyce / Mini Larp Sierpień 2010
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rodgar
Administrator



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Wto 0:01, 17 Sie 2010    Temat postu: Rasy, klasy i umiejętności

Rasy

Człowiek:
-2 PW
-Dostępne klasy: wszystkie
-Wybór umiejętności: 2

Krasnolud:
-3 PW
-Dostępne klasy: wojownik i łotr
-Zdolność: Krasnoludzki pancerz (+1 Kp do lekkiego pancerza)
-Wybór umiejętności: 1

Elf:
-1 PW
-Dostępne klasy: wojownik, Kleryk, mag, łotrzyk
-Zdolność do wyboru: Elfie oko (+ 1 do obrażeń z łuku) albo elfia wiedza (+ 1 z danego kręgu)
-Wybór umiejętności: 1

Klasy

Wojownik:


-PW:+ 2
-Broń: każda
-Pancerz: lekki, średni, ciężki
-Może używać tarcz

Paladyn

-PW: +2
-Broń: tylko obuchowa (młoty, buzdygany, buławy itp.)
-Pancerz: lekki, średni
-Może używać tarcz
-1 krąg magii(musi się wyuczyć)
-Umie czytać i pisać
-Odpędzenie sił nieczystych(odpędza złe moce tyczy się tylko NPC)

Kleryk

-PW:+ 1
-Broń: krótka
-Pancerz: szata
-Może używać małej tarczy (średnica do 30 cm)
-3 kręgi modlitw kapłańskich (zaczyna z pierwszym)
-Umie czytać i pisać

Mag

-PW:+ 1
-Broń: krótka, laski
-Pancerz: szata
-3 kręgi czarów do wyboru magia śmierci, magia ognia, magia wody, magia natury(zaczyna z pierwszym kręgiem)
-Umie czytać i pisać

Łotr

-PW:+ 1
-Broń: krótka, dystansowa
-Pancerz: lekki
-Skrytobójstwo (działa tylko z użyciem sztyletu i na lekki pancerz)
-Umie tylko czytać
-Wkradanie się (może wkraść się do obozu wroga)

Awans

Gdy nasza postać będzie posiadała daną ilość złota może wykupić trening u specjalnego trenera. Wtedy nabywamy nowe zdolności lub ulepszenia starych. Nie możemy od razu wykupić drugiego, żeby go kupić musimy mieć wytrenowany pierwszy awans, a na trzeci musimy umieć pierwszy i drugi:

Cena:
1 awans: - 100 złota
2 awans: - 200 złota
3 awans: - 300 złota

Przegląd awansów:
Wojownik:

1 awans: +1pw
2 awans: Berserk - podczas walki może używać 2 broni dwuręcznych i niweluje jedno obrażenie(po tym trzeba odpocząć, można użyć raz na godzinę)
3 awans: +1pw

Paladyn:
1 awans: 1 krąg magii
2 awans:+1pw
3 awans: boski korpus + 1kp

Kleryk:
1 awans: 2 krąg magii
2 awans: +1pw
3 awans: 3 krąg magii

Mag:
1 awans: 2 krąg magii
2 awans: +1 pw
3 awans: 3 krąg magii

Łotr:
1 awans: Ulepszone skrytobójstwo (działa tylko z użyciem sztyletu, przebija również na średni pancerz)
2 awans: +1pw
3 awans: Przebieranie się (może się przebrać i wejść do obozu wroga nie wzbudzając niczyich podejrzeń, musi mieć białą chustę na ramieniu)


Umiejętności

Każda rasa ma punkty lub punkt który może przekazać na kupno jakiejś umiejętności. Oto rozpiska wszystkich dostępnych do kupienia:

-Warzenie mikstur leczenia ( 2 razy na dzień mikstura lekkich ran dająca 1 punkt życia i raz dziennie mikstura ciężkich ran lecząca 3 punkty życia, gracz musi posiadać czerwony sok i jakiś pojemnik w który mógłby go wlać np bukłak, menzurkę lub fiolkę )
- Trucizny: ( 2 razy dziennie trucizna która osłabia ofiarę, ten kto ją wypił nie może walczyć przez 5 minut i 1 raz dziennie trucizna nagłej śmierci, gracz musi dolać ofierze coś kwaśnego bądź dosypać sól)
- Warzenie mikstury kamiennej skóry: ( 1 raz dziennie, mikstura ta dodaje 1 KP, gracz musi mieć wlany dowolny napój koloru nie czerwonego)
- Kowalstwo: pozwala naprawiać broń, naprawiamy fabularnie. 1 punkt obrażenia broni to 5 minut naprawy
- Płatnerstwo: pozwala naprawiać zbroję, naprawiamy fabularnie, każdy punkt pancerza to 5 minut naprawy
- Korzystanie z broni bojowej
- Korzystanie z lekkiego pancerza
- Odporność na zaklęcia powodujące sen
- Umiejętność czytania i pisania
- Pierwsza pomoc: Umiejętność dania pomocy rannej osobie, dzięki czemu czas regeneracji w obozie każdego punktu życia jest zmniejszony o 5 minut (fabularnie wiążemy ranę bandażem)[list=][/list]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rodgar dnia Pią 13:06, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karion
Moderator



Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:48, 19 Sie 2010    Temat postu:

Berserk mógłby dawać takie coś ze jak mamy 0 hp to jeszcze możemy walczyć i dopiero po ciosie padamy ale w sumie to wychodzi na to samo,
Dla maga przydałoby sie hp na awansach , bo biegać cala gre z 2 hp to mało fajna sprawa.
Dla Klechy by się przydało więcej czarów leczących, zwłaszcza na 2 lvlu.
No a umiejętności jest troche do wyboru także spoko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rodgar
Administrator



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Pią 13:07, 20 Sie 2010    Temat postu:

Karion napisał:
Berserk mógłby dawać takie coś ze jak mamy 0 hp to jeszcze możemy walczyć i dopiero po ciosie padamy ale w sumie to wychodzi na to samo,
Dla maga przydałoby sie hp na awansach , bo biegać cala gre z 2 hp to mało fajna sprawa.
Dla Klechy by się przydało więcej czarów leczących, zwłaszcza na 2 lvlu.
No a umiejętności jest troche do wyboru także spoko Wink


Berserk zostaje bo na to samo wyjdzie, co do awansów maga to ten mi się nie podoba "2 awans: Dotykowy czar 2 kręgu". Nie wiem po co tam był nawet, zamienię go na dodatkowe hp Razz
Co do klera to może i tak, ale bym musiał wymyśleć co wywalić itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Miny Larp'y Bartoszyce / Mini Larp Sierpień 2010 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin