Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna www.larpbartoszyce.fora.pl
forum bartoszyckiego LARP-a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Umiejętność

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Organizacja Mini-Larpa i Larpa / Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thamidas
Użytkownik



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:38, 27 Lip 2010    Temat postu: Umiejętność

Alchemia: pozwala ważyć mikstury (gracz sam musi mieć ze sobą odpowiednie przedmioty do tego):
Leczenia słabych ran (2x dziennie każda, musisz mieć czerwony sok oraz Fiolki daje 1 pw)
Leczenie ran (1x dziennie, leczy 3 pw)
Trucizny: powodują one natychmiastową śmierć albo osłabienie, przez które nie jesteśmy w stanie się bronić (1 mikstura dziennie i trzeba mieć coś kwaśnego)
Kamienną skórę: daje 1 kp (jedna mikstura dziennie, obojętne jaki napój, aby nie ten sam co w innych miksturach)
Każda jedna mikstura to 1 punkt umiejętnoci

Kowalstwo: pozwala wykuwać jak i naprawiać oręż

Płatnerstwo: pozwala wykonać i naprawić zbroje

Korzystanie z broni bojowej

Korzystanie z lekkiego pancerza

Odporność na zaklęcia powodujące sen

Czytanie i pisanie: postać potrafi czytać i pisać
-edit by Łepek

-Pierwsza pomoc: Umiejętność dania pomocy rannej osobie, dzięki czemu czas regeneracji w obozie jest przyśpieszony 2 razy (fabularnie wiążemy ranę bandażem)

-edit by Rodgar


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez thamidas dnia Czw 11:03, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rodgar
Administrator



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Śro 14:39, 28 Lip 2010    Temat postu: Re: Umiejętność

thamidas napisał:
Alchemia : pozwala ważyć mikstury ( gracz sam musi mieć ze sobą odpowiednie przedmioty do tego)
może ważyć mikstury
Leczenia słabych ran ran ( 2 dziennie każda musisz miecz czerwony sok oraz Fiolki daje 1 pw)
Leczenie ran ( można 1 dziennie i leczy 3 pw)
trucizny ( powodują one natychmiastowa śmierć albo osłabienie prze które nie jesteśmy w stanie się bronić 1 miksturę dziennie i trzeba mieć coś kwaśnego)
kamienną skórę (daje 1 kp można ważyć jedna miksturę dziennie obojętne jaki napój aby nie ten sam co w innych miksturach) każda jedna mikstura do 1 punkt umiejętność

Jestem za, każda mikstura = 1 punkt rasowy. Pomysły też moim zdaniem w porządku.

thamidas napisał:
Kowalstwo : pozwala wykuwać jak i naprawiać oręż

Płatnerstwo : pozwala wykonać i naprawić zbroje

Z tym wykuwaniem to rozumiem że to tylko informacyjnie bo nikt nie będzie podczas Larpa wykuwał zbroi. Ja bym dał płatnerstwo tylko do średniego i ciężkiego, bo przecież skóry nie da się wykuć. Niby szczegół, a jednak. Dałbym nową umiejętność, czyli z angielskiego leatherworking co na polski bym przetłumaczył jako tworzenie skórzanych zbroi.

"korzystanie z broni bojowej"
Umiejętność zbędna, a jak już ma być to np mag nie może jej wykupić, musimy ją zlimitować.
"korzystanie z lekkiego pancerza"
Jak wyżej
"odporność na zaklęcia powodujące sen"
Spoko, ale jest problem bo nie przewiduje szkoły magii, związanej z czarami snu, chociaż może do natury dodać...
"czytanie i pisanie : postać potrafi czytać i pisać"
good

Ja bym jeszcze dodał:
-Pierwsza pomoc: Umiejętność dania pomocy rannej osobie, dzięki czemu przyśpieszamy czas regeneracji ran. (chodzi o to że każdy punkt życia będzie zamiast 20 minut leczył się 10 minut)

Mówiliśmy o godzinie czekania w obozie na regenerację pełną, lecz sądzę że to nieuczciwe by było gdyby mag który ma mniej Hp musiał czekać tyle samo co warrior. A więc wojownik do 4 hp czeka godzinie, leczy się od 1, więc na drugi następny przypada 20 minut. Moim zdaniem system 1 hp-20 minut byłby uczciwszy dla klas które mają mniej hp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rodgar dnia Śro 14:40, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thamidas
Użytkownik



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:06, 28 Lip 2010    Temat postu:

i kto będzie naprawiał lekki pancerz??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez thamidas dnia Śro 19:28, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpbartoszyce.fora.pl Strona Główna -> Organizacja Mini-Larpa i Larpa / Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin